ACTIE KERKBALANS 2024

Formulier van deelname

De Actie Kerkbalans is van start gegaan.

De meesten van u ontvangen een schrijven, of hebben deze al ontvangen, waarin u gevraagd wordt om mee te doen.

Maar het kan voorkomen dat u geen brief ontvangt omdat wij niet over uw adres beschikken.

Via dit online formulier kunt u ook uw deelname bevestigen.

U kunt natuurlijk ook op de brief wachten en met de antwoordenvelop reageren.

Wij bevelen deze actie van harte bij u aan, omdat wij zeker weten dat de kerk u heel wat waard is!

Met uw bijdragen/giften blijft de parochiegemeenschap financieel in balans en daarom:

Geef aan je kerk.

Het Parochiebestuur

Via dit formulier laat ik weten, mee te doen aan de Actie Kerkbalans
 Dit bericht wordt rechtstreeks naar de penningmeester gestuurd.

Let op:

Krijgt u GEEN kopie van uw inschrijving in uw mailbox,

neem dan telefonisch contact op

of vul het offline-formulier in en stuur dit op.

U krijgt, als u op < Verzenden > geklikt heeft automatisch een kopie toegestuurd. In uw scherm verschijnt een boodschap dat de mail is verstuurd. Krijgt u deze mededeling niet en/of krijgt u geen kopiemal (kijk ook in uw spambox) neem dan telefonisch contact op of vul het offline-formulier in en stuur dit op.

Privacyverklaring R.-K. Parochies

Algemeen Reglement Bescherming Persoonsgegevens Parochies 2018

Inzake de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) is eenPrivacyverklaring van toepassing en bovengenoemde reglement opgesteld. De Privacyverklaring en het Algemeen Reglement staan op de website en kunt u downloaden.

De Privacyverklaring ontvangt u automatisch als bijlage bij de kopiebevestiging.

Hieronder vindt u een aantal zaken (in verkorte en vereenvoudigde versie) die voor u van belang zijn en waarvoor wij (vooraf) uw toestemming vragen. Bij twijfel over de uitleg in de verkorte versie verwijzen wij altijd naar de volledige Privacyverklaring en/of het Algemeen Reglement.

Gegevens Algemeen

Akkoord

De aanvrager(s) gaat/gaan akkoord met het gestelde in de Privacyverklaring.

Niet akkoord

Bij geen akkoord kan de aanvraag niet in behandeling worden genomen.

De door uw ingevulde gegevens (kunnen) worden gebruikt voor de parochieadministratie en worden daartoe digitaal of op papier (in registers) opgeslagen.

Een verzoek tot inzage van de gegevens is mogelijk. Verzoek tot verwijdering van deze gegevens is, in algemene zin, niet mogelijk omdat deze noodzakelijk zijn voor het goed functioneren van een kerkelijke parochie. Voor een verzoek tot uitschrijving uit de parochiële registers/administratie is de procedure tot in- en uitschrijven (2013)’ van toepassing.

Uw gegevens zullen altijd vertrouwelijk worden behandeld en zullen nooit, zonder uw toestemming, aan externe instellingen/instanties/derden worden verstrekt.

Mijn gegevens

vrouw man

Achternaam:

Voorletters:

Geboortedatum:

Straat + huisnr.

Postcode/plaats:
Telefoonnummers:
E-mailadres:

Toezegging:  De R.K. Parochie O.L.V. van Lourdes zeg ik toe om:
Eénmalig
Per maand Per kwartaal
Per halfjaar Per jaar

Een bedrag over te maken van €

5-jarige overeenkomst: Nee  Ja
  Toelichting bij "Ja":
Ik maak dan gebruik van de belastingmaatregel om in een overeenkomst, voor tenminste 5 jaar, mijn periodieke bijdragen vast te leggen. (Mijn giften zijn dan volledig aftrekbaar.)

De penningmeester neemt contact met mij op om de overeenkomst in te vullen en te ondertekenen.

Machtiging tot incasso:

Nee  Ja

Toelichting:

Bij "Nee", zorg ik zelf voor de overboeking(en)

op ING-rekening: NL02 INGB 0004348203

t.n.v. O.L.V. van Lourdes te Rotterdam

o.v.v. Actie Kerkbalans

Bij "Ja", machtig ik de parochie tot automatische incasso van de éénmalige of periodieke bijdrage(n) van mijn rekening:

IBAN-rekeningnummer:

Heeft uzelf nog iets toe te lichten of te vragen?

U krijgt automatisch een kopie van dit bericht toegestuurd met

daarbij het Privacyreglement.